Martin Šmilňák a zmeny?

Autor: Jakub Tuleja | 12.11.2014 o 12:51 | Karma článku: 2,31 | Prečítané:  674x

Reálna skutočnosť vs. Platená reklama Bardejov si volí svojho primátora už túto sobotu!

Ako každý bardejovčan si tiež všímam dianie v našom meste. Položili ste si niekedy otázku, čo sa deje okolo nás ? Čo znamenajú obchodné výklady, reklamy na dverách podnikov, časopisy s ponukou rôzneho sortimentu alebo billboardy? Všetko má svoj základ vo vedomí a nevedomí. 

Martin Šmilňák je jeden z kandidátov na primátora mesta Bardejov. Zhruba mesiac (+ pár dní) dozadu sa objavili prvé billboardy, tak prišli na rad reklamy na cityboardoch, články v časopisoch, neskôr propagačné letáky, videoklipy na známej Tube stránke a propagačné perá. Určite si si všimli istú postupnosť priebehu kampane, ktorá sa exponenciálne zvyšuje. Prečo je tomu tak? Je psychologicky dokázané, že bežný človek po zazretí reklamy venuje cca. 10 sekúnd svojho času nad premyšľaním toho, čo videl.

Cestou okolo centra v Bardejove som zazrel billboard : "Bardejov už potrebuje prácu" . To je ten najzávažnejší problém. Tieto kampane sú mierené na Vás, aby vám deň čo deň pracovali v podvedomí. Okolnosti sa majú tak, že v Bardejove nikdy viac práce nebude. Prečo? Uvedomte si, že v Bardejove sídli najväčší gigant, ktorý vyváža ľudí pracovať do zahraničia. Akej zmeny Bardejov potrebuje ?  Prečo práve pred voľbami Bardejov už potrebuje zmeny? Odpoveď na to viete sami.

Je smutné, ako každý večer pred víkendom a cez víkend vidieť mladých ľudí sedieť so smartfónmi, ľudí, ktorí majú vysoký potenciál robiť kvalitnú prácu, a trápiť sa, čo bude po vysokej škole. Teraz ich vidieť v propagačných videách Martina Šmilňáka, ktoré majú úbohú uspešnosť sledovania. Robia to zadarmo , na úkor svojho vlastného času. Otázne je, ako človek dokáže veriť reklame. Reklama robí najviac. Každý obyvateľ mesta Bardejov vie, že zmena už nastala. A aká ? Nemajú dostatočne vysoké platy,ktoré už dávno mali mať, umelci nedostávajú kultúrnej podpory a členovia MZ si hrnú hlavne sebe do vrecka. Takáto zmena nastala. Treba zabrániť, aby tejto zmeny nebolo ešte viac. Preto voľte na základe vlastného rozhodnutia a nedajte sa klamať reklamou.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Odhalila kauzu slovenského predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala momentálne najznámejšia slovenská whistleblowerka, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

DOMOV

Voliči chcú odchod Kaliňáka a Fica z Bonaparte. Smer bude padať ďalej

V Prešove bude Smer v najhoršej kondícii.


Už ste čítali?